Wednesday, September 6, 2017

197 Marta Kondas

Olen Aravetel elanud ja töötanud alates 1.08.1983. Mulle on alati korda läinud, mis toimub minu ümber. Olen inimene, kes märkab kui miski viltu, ei toimi või vajab abi. Olen Kodukant Järvamaa juhatuse liige alates 2002. aastast, vahepeal 3 aastat olnud ka revident, valutan südant organisatsiooni enda kui ka Järvamaa külade eest. Püüan süstida optimismi vabatahtlikku tööd tegevatesse inimestesse.
Räpina Sovhoostehnikumi lõpetanuna on mul aiandusagronoomi kutse, aga ma ei ole agronoomina töötanud. 1978. aastal lõpetasin traktoristi kursused ja asusin töötama mehhanisaatorina, siis juba rehvitehnikuna, tehno hoole raamatupidajana, automajandi juhatajana ja käesoleval ajal töötan laohoidjana Aravete Agro AS-is. Viimasel  ajal olen läbinud erinevaid täiendkoolitusi: rahvusvaheline projektijuhtimine, suhtlemiskoolitus, meeskonnatöö, arvutiõpetus, inglise keele algtase jne.
Olen Kangrumäe Külakultuuri Edendamise Seltsi asutaja ja juhatuse esimees. 2009. aastal ehitasime külameede 3.2 toetusega Kangrumäele uue laululava ja grillinurga. Korraldame erinevaid sündmusi nagu näiteks vallajaanituli, suvetuur, õngitsemisvõistlused jne. Selts haldab Kangrumäe peo-ja puhkepaika. Olen korraldanud mitmeid erinevaid koolitusi külarahvale näiteks märgviltimine, kuivviltimine, akvarellijoonistamine, söemaal, savitööd, leivatuba, CV koostamine, suhtlemiskoolitused.
Juhin Aravete Anna korteriühistu toimetamisi. Meie elamu on komplekselt renoveeritud, tegemata on veel trepikojad, aga otsustasime teha maksimaalselt need tööd, mis kokkuhoidu annavad. Kulud on märgatavalt vähenenud. Elanikud on väga tänulikud.
Alates 2005. aasta valimistest olen Ambla Vallavolikogu liige. Enne seda olin kultuurikomisjoni liige. Volikogu töös olen püüdnud seista Aravete aleviku eest ja toetanud ka teisi külasid. Praegune vallavanem ütles kord, et ise oled süüdi, kui oled võtnud selle rolli, et iga külainimene võib sulle helistada ja kurta kui asjad pole nagu peaks. Aga ma olen püüdnud alati olla avatud kuulamaks ära inimeste mured ja kui see on vähegi minu võimuses lahendan olukorra ning pöördun kuhu vaja.  Olen olnud maaelukomisjoni liige ja komisjoni esimees, eelmisel perioodil olin ka revisjonikomisjoni liige. Sel perioodil revisjonikomisjoni esimees. Revisjonikomisjoni juhtimine ei ole kergete killast, selleks peab olema palju aega ja ka juriidilised teadmised, mida tuli raamatust otsida ning koolituselt omandada.
Mille eest seisan, kui volikogusse saan? Ikka Järva valla külade eest. Ka laste eest, et neil oleks samad võimalused kui linnalastel või veel paremad. Miks ma otsustasin kandideerida? Aga kui mina ei kandideeri, kes siis veel? Iga inimene, kes ei ole ümbritseva suhtes ükskõiksed, peaksid olema kandidaatide hulgas, et rahval oleks valida.

Mul on väga toetav pere: kolm tütart, seitse lapselast ja elukaaslane, kellega oleme koos juba 46 aastat.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...