Wednesday, October 4, 2017

198 Meelis Kaseväli

*Mis seob mind Järva vallaga?
Olen Järvamaal sündinud, Sääskülas ( Lohala küla oli siis )  – Aravetel koolis käinud ja siit  (1968) edasi maailma avastama läinud. Ka praegu, peale töömeheaastaid Tapal, olen tagasi Sääskülas ( aastast 2012 ).

*Milline haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?
Põhiharidus – olen olnud iseõppija ehk siis, raudteelase haridusega ( Kaunase Raudteekool: Operaator- defektoskopist, aastatel 1972 - 1980 ), veevärgi tööline – Tapa veemajanduses, lukksepast kuni asutuse juhatajani (aastatel 1980 – 2012). Praegu olen pensionil ja tegelen oma ammuse hobiga – olen vabakutseline muusik.

*Kuidas olen omavalitsuse tööga/juhtimisega seotud?
Hetkel olen veel Ambla Vallvolikogu liige.

*Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui saaksin volikokku?

Kandideerin, sest mulle on meele järgi valimisliidu „Järva Valla Heaks“ valimisplatvorm, mõtted ja tasakaalukas toimetamine. Loodan valimisliidult rahvaga/valijaga arvestamist ja hoidumast asjatuid lubadusi andmast. Sama kehtib ka siis, kui osutun valituks.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...