Thursday, August 31, 2017

204 Tene Metsma

Mis seob Sind Järva vallaga?
Olen Järva-Jaanis sündinud, kasvanud, õppinud ja nüüd  töötan siin.
Mis haridust omate, mis tööd teete ning millega veel tegelete?
Olen lõpetanud Järva-Jaani Gümnaasiumi ja töötan Järva-Jaani Valla Avatud Noortekeskuses noortejuhendajana.  Olen Järva-Jaani kodutütarde vabatahtlik noortejuht ja Järva ringkonnavanem. Kuulun  heategevuskeskuse MTÜ Saagu Valgus Järvamaa juhatusse. Samuti teen koguduses noortetööd.
Kuidas olete seni omavalitsuste juhtimisega seotud olnud?
Olen Järva- Jaani vallavolikogu liige ja kuulun maaelukomisjoni.
Miks kandideerite ning mille eest kõige rohkem seisaksite kui pääseksite volikokku?
Kandideerin volikokku, et koduvalla arengus kaasa rääkida.

Kuna olen otseselt seotud noortega, siis seisaksin noorte heaolu ja arendavate tegevuste eest.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...