Wednesday, October 6, 2021

104 ELEN PENT

Mis seob Sind Järva vallaga?

Elan meie vallas juba alates 1994. aastast. Algul Kaalepis ning viimased 20 aastat Lehtmetsa külas.

Milline on mu haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?

Keskkooli lõpetasin Paides, ning edasi õppisin juhiabiks-raamatupidajaks. Töötasin aastaid erasektoris juhiabi-tootmisjuhina. 3 aastat tagasi tegin elus täieliku kannapöörde ja asusin tööle Albu Noortekeskussesse noortejuhendajaks ja kooli huvijuhiks. Lisaks olen jumpingu treener ning annan koolis korvpalli trenne. Olen ka aktiivne kogukonna liige, kellele meeldib oma küla elu-olu parendada ning asju organiseerida ja korraldada.


Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui saaksin volikokku? (Minu unistuste Järva vald 10 aasta 
pärast)

Kandideerin, sest tahan anda enda panuse kogukonna ja kogu valla arengusse. Olulised on kõik valdkonnad, aga mulle isiklikult eriti noored ja huviharidus ning kogukonnad ja nende sõnaõigus.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...