Monday, October 4, 2021

110 MAIROLD NIINSALU

 Mis seob Sind Järva vallaga?

Olin 9 kuune kui kolisime perega Ambla alevisse, olen käinud Amblas lasteaias ja lõpetanud Aravete Keskkooli-seega võin öelda et olen Järva vallaga seotud sünnist saadik.

Milline on mu haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?

Peale keskkool asusin õppima Tallinna ETKV Kaubanduskooli. Töötanud olen erinevates laevafirmades, sellest üle viie aasta Rootsi lipu all. Olen jooksnud 8 täispikka maratoni Eestis, Soomes ja Türgis. Minu isiklik rekord on 3 tundi ja 20 minutit. Harrastan ka  maastikuratta sõitu, ujumist ja jõusaali, eelmisel aastal lisandus taliujumine. 1994. aastal sai asutatud perega väikefirma- algselt tegelesime kaubandusega. 2000. aastal soetasin esimese reisibussi ja nii on tasapisi läinud, praeguseks on busse 6. Kasvatan ka kahte last, kes õpivad Aravete Keskkoolis.

Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui saaksin volikokku? (Minu unistuste Järva vald 10 aasta pärast)

Kandideerin selleks, et seista kõige nõrgemate- see on noorte ja eakate eest, et noortel oleksid kohad, kus sportida ja vabaaega veeta, et eakatel oleks olemas kõik võimalused väärikalt vanaduspõlve nautida. Samuti tahan toetada väikeettevõtjaid.

10 aasta pärast näen Järva valda rahulolevate elanikega, kellel oleks koduvallas töö, kus oleks tugev majandus, toimiv sotsiaalvõrgustik, kultuurielu, kaubandus-ühesõnaga paik,
kus oleks täisväärtuslik elu.


No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...