Monday, October 4, 2021

109 INNAR ROHTSALU

Mis seob Sind Järva vallaga?

Järva vallaga seob mind nii töö-  kui ka elukoht. Imaveres olen elanud 30 aastat.

Milline on mu haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?

Hariduse sain Türi Kõrgemas Põllumajanduskoolis ja lõpetasin Tallinna Ülikooli pedagoogika kursuse. Töötan Imavere Põhikoolis töö- ja tehnoloogiaõpetajana ning remondimehena. Peaaegu 20 aastat olen tegelenud jaanalinnukasvatusega ja püüdnud arendada turismi Järvamaal.

Kuidas olen omavalitsuse tööga/juhtimisega seotud?

Otseselt seotud omavalitsuse juhtimisega pole olnud, vald on olnud minu tööandja.

Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui saaksin volikokku? 


Minu unistus on, et Imavere ei ääremaastuks meie suures vallas.


No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...