Saturday, October 2, 2021

101 ARTO SAAR

Mis seob Sind Järva vallaga?

Olen Järva vallas elanud 1994. aastast. Esialgu Metstaguse külas ja seejärel Järva-Jaani alevis. Järva-Jaanis on mu kodu, mu pere, mu sõbrad, mu elu. Mul on  juured juba  sügaval Järva mullas ja see side on juba nii tugev, et siit mind kuhugi on kangutada väga keeruline.

Milline haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?

2000. aastal lõpetasin Järva-Jaani Keskkooli ja peale seda läksin õppima Tartu Ülikooli Pärnu kolledžisse, kus lõpetasin ärijuhtimise eriala. Peale kooli lõpetamist võeti mind Järva-Jaani vallavalitsusse arendusnõunikuks, kellena töötasin 2007. aastani. 2007. aastast kuni 2009. aasta kohalike omavalitsuse valimiseni olin Järva Maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja ning peale seda olin 8 aastat Järva-Jaani vallavanem. 2019-2020 olin Paide Linnameeskonna kogukonnajuht ning eelmise aasta sügisest Järva vallavanem.

2020. aastal loodi Tartu Ülikooli uus magistrieriala- "Kogukondade arendamine ja sotsiaalne heaolu" ning mul õnnestus sinna sisse pääseda. 

Lisaks olen ma MTÜ Järvamaa Omavalitsuse Liidu juhatuse liige, Järvamaa Spordiliidu juhatuse esimees, MTÜ Järva Arengu Partnerid juhatuse liige.  

Lisaks perele ja tööle on mul hulk hobisid. Olen olnud üle 15 aasta Järva-Jaani jalgpallimeeskonna mängiv treener.  Tantsin tantsurühmas Jürid-Marid ning meie esinemisi on hinnatud ka preemiavääriliselt nii maakonnas kui väljaspool. Discgolfi mängin meelsasti ning olen üks Võllaste discgolfi arendamise eestvedajatest ning Järva-Jaani 100 korraldajatest. Tegelen jõudumööda ka korvpalli, mälumängu ning ujumisega. Olen punkbändi Pervertum Debile basskitarrist, kuid viimastel aastatel pole väga tihti proove saanud teha. Põneva harrastusena teen puidule põletamist. Tegevust jagub ning igav ei hakka kunagi.

Olen aktiivne vabatahtlik päästja ja liige veel mitmes MTÜs.

Kuidas olen omavalitsuse tööga/juhtimisega seotud?

Olen olnud omavalitsuse tööga ühes või teises rollis olnud seotud 18 aastat. Enne Järva vallavanemaks saamist olin Järva vallavolikogu aktiivne liige ning revisjonikomisjoni esimees.

Miks kandideerin ja mille ees seisaksin, kui saaksin volikokku?

Olles olnud aasta aega Järva vallavanem, siis näen Järva vallal korralikku arengupotentsiaali. Seda nii sisemiste muutuste osas, kui ka kuvandi ja suhtlemise osas vallakodanikega.  Ma soovin, et vald oleks  inimeste jaoks alati olemas ning et inimesed ei tunneks vastupidist. Suure valla juhtimine peab olema aus ja avatud ning sõltumatu era- ja  erakondade huvidest.

Minu eesmärk on vallas tagada noortele inimestele ja peredele võimalused kohapeale elama jääda ning siin ilma suurte kohustusteta elu alustada ja eakatele oma kodukandis väärikalt vananeda. See kehtib kõikide Järva valla piirkondade kohta.  Lisaks on väga oluline ettevõtluse areng ning võimaluste loomine uute ettevõtete tekkeks. Ka siin peame leidma võimalusi ettevõtete loomiseks ja arendamiseks, ilma, et segaks suur bürokraatia või suured kohustused. Kindlasti on väga oluline kõikide vanuserühmade aktiivne seltsielu, sest see annab kõikidele energiat.

Loodan, et uues volikogus tehakse sisulist koostööd kõikide osapoolte vahel ning arvestatakse kõikide
arvamusega.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...