Saturday, October 2, 2021

105 ELIINA TAMMEHOID

Mis seob Sind Järva vallaga?

Elame perega Köisi külas vanas talus. Abikaasa on siit kandist pärit, kuid mina ise sisserännanu. Elanud olen siin umbes 7 aastat. Äsja maale kolinuna viisin end kurssi kohaliku eluga. Hakkasin külaelanikega aktiivselt suhtlema ning Köisi küla elanikud koos Müüsleri inimestega otsustasid Müüsleri külaseltsis kampa lüüa ning antud seltsi varjusurmast päästa. Sellest sündiski uue nimega Müüsleri ja Köisi Küla Selts, kus olen aktiivne juhatuse liige tänaseni. Olin ka mõningatel aastatel Köisi külavanem, kuid see tiitel jäi külaseltsi toimetuste kõrval pigem tahaplaanile. Kui sugupuud jälgida, siis olen aga põgusalt Järvamaaga seotud küll, nimelt olen leidnud põneva fakti selle kohta, et olen kadunud Anton Hanseni sugulane, meie ühised esivanemad on pärit aga hoopis Viljandimaalt.

Mis haridust omate, mis tööd teete ning millega veel tegelete?

Olen kõrgharidusliku diplomi saanud Tartu Tervishoiu Kõrgkoolist ämmaemanduse/õenduse erialalt. Töötasin meedikuna kokku umbes 10 aastat. Hetkel aga tegutsen heaoluteenuste pakkumisega. Lõpetasin loodusterapeudi eriala Krautmani Massaaži- ja Terviseakadeemias 2016. aastal. Sellest lähtuvalt asutasin 2015. aastal isikliku ettevõtte, kus terapeudina oma teenuseid pakun ka täna. Vahepeal olin pisikese lapsega kodune, kuid olen taas aktiivselt ettevõtlusesse naasnud. Kui enne lapsepuhkusele minekut tegin teraapiaid Järvamaal mobiilselt, siis hiljuti taasavasin Rahvaravi toa Paides. Mind paeluvad üldiselt tervise teemad, mahetoit ja selle säilitamine ning hiljuti avastasin uue hobi, milleks on kuldtikand.

Kuidas olete seni omavalitsuste juhtimisega seotud olnud?

Omavalitsuse juhtimisega ma varem seotud ei ole olnud.

Miks kandideerite ning mille eest kõige rohkem seisaksite kui pääseksite volikokku?

Kandideerin sellepärast, et pean oluliseks, et Järva valda juhiksid ja selle käekäigus mängiksid rolli rohkem kohalikud elanikud.  Kui pääseksin volikokku, siis seisaksin keskkonna, jätkusuutlikkuse ning kogukondlike teemade eest.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...