Saturday, October 2, 2021

102 ARLET PALMISTE

Mis seob Sind Järva vallaga?

Järva vald on minu kodu. Ma sõidan ja rändan maailmas ja Eestiski üpris palju ja iga reis algab ja lõpeb just koduses Sääskülas. Siit saavad alguse ka kõik ideed, mida teatrilaval või mujalgi ellu viia. Samas on kodu rahu ja vaikuse koht, kus on hea ammutada uut
energiat järgmisteks seiklusteks. Seepärast huvitab mind ka see, mis toimub kodu ümber ja kuidas saan panustada, et elu oleks siin veelgi parem.  

Milline on mu haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?

Mul on kõrgem kultuuriline kõrgharidus ja õpin praegugi magistriõppes Kristlikku Kultuurilugu. Minu enese jaoks on kõige tähtsam meie pereteatri PiibeTeater tegevuse arendamine. Kirjutan näitemänge, lavastan ja näitlen ja õnneks on PiibeTeatril juba päris palju austajaid, kes meie lavastusi kunagi vaatamata ei jäta. Lisaks olen näitlejana  teleekraanile sattunud ja mänginud seriaalides, lavastustes ja suvesaates „Kurvist Kurvi“. 

Kuidas olen omavalitsuse tööga/juhtimisega seotud?

Olen Ambla Kultuurikeskuse juhataja ja selle kaudu tuttav omavalitsuse toimesüsteemide ja põhimõtetega. Samas on need vahel ikkagi ka minu jaoks arusaamatult keeruliseks aetud.  

Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui saaksin volikokku? (Minu unistuste Järva vald 10 aasta pärast)

Kultuur on väga lai mõiste, see hõlmab kõike seda, mis teeb meist inimesed. Kultuuriline rikkus ja aktiivsus on inimese jaoks eluliselt olulised, isegi kui ta seda veel ei tea. Kultuur laiendab inimese maailmapilti ja pakub väljakutseid. Seepärast tuleb ka igas väikses külas arendada kultuurist osa saamise ja nautimise võimalusi.  

Vald kuulub oma inimestele. Inimesed tuleb tuua esikohale ja lähtuda nende vajadustest. Mure , mis ametnikule võib tunduda väike, on inimese jaoks väga suur ja see tuleb ära kuulata ja sellega tegeleda. Paberimajandus on küll vajalik, kuid sellega inimeste elu ei paranda. Õnn tuleb tegudega.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...