Saturday, October 2, 2021

116 VIIVE KURESOO

Mis seob Sind Järva vallaga?

Elan Järva vallas Esnas. Olen siin ka kasvanud ja koolis käinud. Mu juured asuvad Järva vallas

Milline on mu haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?

Olen lõpetanud Eesti Põllumajanduse Akadeemia 1981. aastal ökonomist-raamatupidajana ja Tartu Ülikooli 1990. aastal psühholoogina.

Olen töötanud kolhoosis „Oktoober“ ökonomistina, Esna k/n esimehena, Kareda vallavalisuses ja Järvamaa Kutsehariduskeskuses pearaamatupidajana. Oman raamatupidamise töökogemust riigi-, era- ja mittetulundussektoris.

Olen Esna Küla Seltsi juhatuse liige ja Kodukant Järvamaa, Maarjakase Seltsi ja Eesti Kennelliidu liige. Olen kuulunud JAP hindamiskomisjoni.

Kuidas olen omavalitsuse tööga/juhtimisega seotud?

Olen olnud 1988-1990 Esna k/n esimees ja 1990-2014  Kareda Vallavalitsuse pearaamatupidaja. Olen kuulunud Kareda vallavalitsuse koosseisudesse ja eelarve komisjonidesse.

Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui saaksin volikokku?

Kandideerin volikogusse, sest leian, et  suudaksin oma kogemusi ja teadmisi rakendada oma koduvalla heaks. Pean oluliseks, et kõigi valla piirkondade elanikel oleks võimalus tegeleda spordi ja huvialadega, et senisest rohkem toimuks valla ühisüritusi, et Järva vald oleks nii noortele kui vanadele hea koht,
kus elada ja tegutseda. Järva valla juhtimine peaks lähtuma vajadustest, mitte poliitilistest  suunistest.

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...