Saturday, October 2, 2021

107 GABRIEL KLEIN

Mis seob Sind Järva vallaga? 

Elan Järvamaal aastast 95 ning praegusel hetkel elan ja tegutsen Koerus. 

Milline on mu haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?

Lõpetasin Helme kutsekeskkooli. Hetkel töötan Paides, Eesti pagaris tehnikuna.

Olen varasemalt töötanud Helsingis trammipargis rööbaste taastamisega, Dairytec'is laudasisustuse paigaldajana ning Koneskos elektrimootorite komplekteerija/testijana.

Kuidas olen omavalitsuse tööga/juhtimisega seotud?

Omavalitsuse tööga pole ma otseselt kokku puutunud, kuid olen valla juhtimist kõrvalt jälginud ning sooviksin selles kaasa rääkida.

Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui saaksin volikokku? 

Seisaksin selle eest, et küla teed saaksid korda ja osaliselt musta katte alla. 

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...