Saturday, October 2, 2021

113 RAIVO TAMM

Mis seob Sind Järva vallaga?

Olen aastast 2000 Imavere valla, praeguse Järva valla, elanik ja töötan siin. Lapsed on üles kasvanud ja koolis käinud Imaveres. Olen rajanud Järva valda oma kodu, mis on saanud ka tunnustuse Kauni kodu konkursil.

Mis haridust omate, mis tööd teete ning millega veel tegelete?

Oman kõrgemat (magister) haridust- lõpetanud Tallinna Pedagoogilise Ülikooli füüsika-matemaatika õpetaja eriala. Lisaks oman ka koolijuhi kutsetunnistust. Tegelen alates 2018. aastast igapäevaselt õpilaste õpetamisega (füüsika ja matemaatika). Vabal ajal tegelen aiatöödega ja harrastan jalgrattasporti. 

Kuidas olete seni omavalitsuse juhtimisega seotud olnud?

Olen olnud Imavere Vallavalitsuse liige,  OÜ Imavere soojus nõukogu liige ja esimees. Olen osa võtnud Imavere valla õigus- ja korrakaitsekomisjoni ning haridus- ja kultuurikomisjoni tööst. 

Miks kandideerite ja ning mille eest kõige rohkem seisaksite kui pääseksite volikokku?

Kolleegid on iseloomu
stanud mind kui teisi mõistvat, oma tegemistes haridusmaastikul pideva ja järjekindlana ning avara pilguga. Seetõttu on mind kaasatud ka täna hariduselu korraldamisel.

Tahan volikogus seista ettevõtluse ja mõtestatud hariduse arengu eest. Seisan selle eest, et Järva vallas oleks vähemalt üks gümnaasium ja igasse ühinenud valla territooriumile jääks põhihariduse omandamise võimalus.

Seisan selle eest, et valmiks kergliiklustee Paia risti- Imavere-Taadikvere teelõigul, mis on üks tihedama liiklusega teid vallas. See annaks võimaluse ohutult liigelda ning tegeleda inimestel vabal ajal virgestustegevustega. Pean viimast oluliseks, sest hindan kõrgelt tervist: loomulikult kuulub selle juurde tervislik eluviis ning tervisesport.

Seisaksin selle eest, et vallaelu oleks stabiilne ja areng tasakaalustatud. Samuti ka selle eest, et koolid oleks varustatud õppekava järgsete õppevahenditega ning töötajate töötasu tõus ei jääks inflatsioonile alla. Finantse pole kunagi olnud piisavalt, et majandada asutusi või ettevõtteid. Olen Imavere vallas töötades organisatsiooni juhina elanud päris kitsaid aegu üle (vallas oli mitu aastat saneerimine). Sellega seoses sai kokku hoitud nii, et inimesed- töötajad ei pidanud minu alluvuses tasuta kümneks päevaks puhkama minema- nende töötasu säilis. Olen seisukohal, et kokku on vaja hoida- aga seda mitte inimeste töötasu arvelt. Aastaid lubatud huvihariduse rahastamine pole ikka jõudnud sinna, kuhu eelmiste valimiste eel unistati. Olen seisukohal, et organisatsiooni (koole, valda) on võimalik juhtida efektiivselt.

Minu unistuste Järva vallas oleks 5-10 aasta pärast vald, kus tahetakse teha tööd rõõmuga ja kuhu tahetakse tulla elama. 

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...