Saturday, October 2, 2021

112 PILLE-RIIN KRANICH


Mis seob Sind Järva vallaga?

Olen sündinud ja kasvanud Järvamaal. Lapsepõlv möödus Paides, aga juba aastast 2002 on minu elukohaks Koigi. Elan ja töötan Järva vallas Koigi külas juba peaaegu 20 aastat. Siin on minu pere ja kodu ja pean ennast juba põliseks koigikaks. 

Milline on mu haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?

Keskhariduse omandasin Paide Gümnaasiumis. Tartu Ülikooli Kultuuriakadeemias valisin erialaks raamatukogunduse ja infokeskkondade õppekava. Omandasin kõrghariduse. Samal erialal töötasin 10 aastat Koigi raamatukogus – esialgu raamatukoguhoidjana ja hiljem juba juhatajana.

Siis aga viis elu mind hoopis teisele erialale. Nüüd juba üle viie aasta olen tööeluliselt seotud Koigis tegutseva termopuitu tootva ettevõttega Thermoarena OÜ. Olen uhke, et saan kaasa aidata nii edumeelse firma arengusse juhtides kontorit ja planeerides tootmist. 

Vabal ajal olen seotud Koigi Kultuuriseltsi tegemistega. Olen nii lauluansambli Jaanill liige kui ka osalen näiteringi ning estraadiringi töös. Käime esinemas üle Eesti ja meie seltskond on juba rohkem nagu sõpruskond. 

Veel meeldib mulle tohutult reisida ja uusi kultuure ja maid avastada. Seda nii lennates kui autoga seigeldes. Oleks ainult aega rohkem.

Kuidas olen omavalitsuse tööga/juhtimisega seotud?

Kuna töötasin omavalitsusasutuses päris pikka aega, siis olen omavalituse tööga kokku puutunud küll. Ise volikogutöös osalenud siiani ei ole. Paras aeg see viga parandada.

Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui saaksin volikokku? (Minu unistuste Järva vald 10 aasta pärast)

Kandideerin, sest usun, et igast Järva valla piirkonnast peaks olema esindaja volikogus. Tunnen hästi Koigi piirkonna inimesi juba raamatukogus töötamise ajast ja tean, mis kohalikud arvavad ja soovivad. Volikogus seisaksin kindlasti kultuuri arengu ja toetamise eest. Samuti on oluline kohalikke ettevõtteid toetada – näiteks tuleks valla transpordi ja kommunikatsiooni infrastruktuuri parandada.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...