Saturday, October 2, 2021

108 HELINA VÄLB

Mis seob Sind Järva vallaga?

Olen läbi ja lõhki järvakas. Lapsepõlves elasin Öötlas, satun sinna ka praegu tihti (emakodu asub seal siiani). Vahepealsed aastad viisid mu mõneks ajaks Viljandisse ning Tartu, kuid nüüd olen Järva vallas tagasi, seekord siis hoopis Koerus.

Milline on mu haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?

Lõpetasin 2015. aastal Peetri Kooli, misjärel suundusin Viljandi Gümnaasiumisse. Peale gümnaasiumi lõpetamist liikusin Tartu Ülikooli, kus asusin humanitaar ja kunstide valdkonda ajalugu õppima. Sel kevadel sain oma alma mater’ist bakalaureusediplomi. Mullu oktoobris kandideerisin programmi Noored Kooli, mille kaudu jõudsin Koeru Keskkooli tööle – olen sellest sügisest alates põhikooliastmes ajalooõpetaja. Varasemalt olen töötanud ajakirjanduses, turismi- ning noorsootöövaldkonnas. Samuti olen osalenud vabatahtlikuna erinevate organisatsioonide töös. 

Kuidas olen omavalitsuse tööga/juhtimisega seotud?

Siiani pole ma omavalitsuse tööga seotud olnud. Samas leian, et seda võib moel või teisel ka plussiks pidada, kuivõrd suudan asjale läheneda värske pilguga.

Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui saaksin volikokku? (Minu unistuste Järva vald 10 aasta pärast).

Leian, et koostöö on see, mis viib sihile. Seetõttu pean oluliseks kogukondade sidusust ning kaasatust valla juhtimisse, olgu see siis kogukonnajuhtide ümarlaudade, kaasavate arutelude jms näol – puudutavad ju langetatud otsused kõiki vallaelanikke.

Samuti seisan selle eest, et Järva vallas jätkuks kvaliteetse ning mitmekülgse hariduse andmine. Seejuures on oluline käivitada noorsootöökeskused, mis kaasaksid eri vanuses noori efektiivselt. Nende abil oleks lastel ja noortel võimalus kaasa lüüa mitteformaalses õpiprotsessis, mis omakorda tugevdab Järva vallas saadava hariduse kvaliteeti. 


No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...