Friday, September 29, 2017

202 Siiri Tammiste

Mis seob Sind Järva vallaga?
Loen ennast järvakaks, sest olen sündinud, kasvanud ja õppinud siin. Töötan tänagi Järva vallas. See on minu kodukoht, siinsed tegevused lähevad mulle korda. 

Mis haridust omate ja mis tööd teete ning millega veel tegelete? 
Mul on kõrgharidus rahvusvaheliste suhete erialal Euroülikoolist ja raamatupidaja elukutse Mõdriku Põllumajandustehnikumist. Lisaks kutsetunnistus personalijuhtimises. Olen töötanud raamatupidajana pea 25 aastat, sellest viimased 18 aastat Epiimas. Lisaks põhitööle tegutsen Järvamaa Saagu Valguse juures vabatahtlikuna ning olen Järva-Peetri koguduse ja Järva Arengu Partnerite juhatuse liige. 

Kuidas olete seni omavalitsuse juhtimisega seotud olnud? Olen olnud Kareda Vallavolikogu liige aastatel 2002-2013, sellest 2009-2013 volikogu esimees. Viimastel aastatel kuulnud kultuuri- ja hariduskomisjoni ning eelarve- ja majanduskomisjoni. Pikki aastaid juhtisin Järvamaa Omavalitsuste Liidu revisjonikomisjoni. Tegutsemist ja toimetamist on olnud palju omavalitsuse juhtimise juures. Pean oma kogemust selles osas suureks tugevuseks. 

Miks kandideerin ja mille eest seisaksin, kui pääseksin volikokku? Elu läheb paremaks siis kui me ise seda paremaks teeme. Tunnen, et mul on oskusi, teadmisi ja tahet panustada piirkonna elu paremaks muutmisel, et see oleks hea koht elamiseks. Südamelähedane on mulle huvitegevus laste ja noortega ning koguduste hea käekäik.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...